جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

در مورد ان ال پی بدانیم

۶ بازديد
زبانشناسی در مورد زبان است. همانطور که زبان را می فهمیم و از آن آگاهی بیشتری داریم - خود کلمات و همچنین ساختار آنها و نحوه گفتار آنها (سرعت ، صدای صوتی ، ریتم) - بنابراین اطلاعات بهتری برای تصمیم گیری و برقراری ارتباط آگاهانه و ناآگاهانه به دست می آوریم.

برنامه نویسی در اینجا به عادت ها اشاره دارد. ما عاداتی را ایجاد می کنیم ، برخی مفید ، برخی دیگر کم کاربرد. آموزشNLP به ما می آموزد که چگونه می توان عادت های مفید را ایجاد و تشویق کرد و عادت های کمتر مفید را کاهش داد.

بنابراین ، شما اینجا هستید: برنامه نویسی عصبی زبانی ، - با استفاده از زبان برای برنامه ریزی سیستم عصبی ما به عادات مفید تر. موفقیت اغلب به معنای ایجاد عادت های مناسب در هر شرایطی است.تاریخچه مختصری از برنامه نویسی زبان عصبی.
برنامه نویسی زبان عصبی بیش از 40 سال پیش توسط ریچارد بندلر و جان گریندر ایجاد شده است. آنها برخی از مستعدترین روانپزشکان و درمانگران آن روز را مطالعه و با آنها کار کردند: میلتون اریکسون ، ویرجینیا ساتیر و فریتز پرلز. برخلاف اکثریت دانشگاهیان در آن زمان ، آنها رویکرد متفاوتی را اتخاذ کردند که تمرکز آنها بر ایجاد تغییرات قابل اندازه گیری بود ، نه صرف نظریه پردازی.

باندلر و گریندر می خواستند بدانند که استراتژی های روانشناختی بزرگان - چه کاری انجام داده اند و چگونه آن را انجام داده اند. آنها شیوه هایی را برای مدل سازی این استراتژی ها ابداع کردند تا دیگران بتوانند عملکرد آنها را تکرار کنند.


آنها سپس این مدل را با مشتریان خود آزمایش و اصلاح کردند. همانطور که گروههای مختلف از مزایای آن باخبر شدند ، آن را در طیف وسیعی از تلاشهای بشر ، از جمله مربیگری ، هنر ، ورزش و تجارت گسترش داد. آموزش nlp

در طول تاریخ خود تعداد زیادی مدافع قوی و تعدادی قوی داشته استبدخواهان مخالفان معمولاً رویکرد را به عنوان یک آکادمیک به جای یک رشته مدل سازی اشتباه می گیرند ، و به این باور غلط کمک نمی کند که برخی از مربیان نسبت به ادعاهایی که می کنند کمی متکبر و مشتاق باشند.

بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از سرمایه گذاری با احتیاط خود انجام دهید. بررسی کنید که آیا این برای شما مناسب است یا خیر ، و هر مربی یا مربی را که ممکن است استفاده کنید بررسی کنید.

چه ویژگی هایی برای کاوش و یادگیری بیشتر لازم است؟آموزش ان ال پی
شما به مهارت خاصی احتیاج ندارید. با این وجود دریافته ایم که حس کنجکاوی ، جاه طلبی ، شهامت ، نظم و گشودگی به ما کمک می کند تا نتایج بسیار خوبی کسب کنیم. شما همچنین باید وقت و انرژی عاطفی را برای تمرین و آزمایش آنچه ما انجام می دهیم اختصاص دهید.

علاوه بر اینها ، برای کمک به مشتریان خود ، دسترسی به حس کنجکاوی ، شوخ طبعی ، شدت و لطافت (برای هر دو طرف) مفید است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.