جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

سئو در اصفهان

۴ بازديد

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو برای بهبود عملکرد سایت شما بر اساس استانداردهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر انجام می شود. عوامل زیادی بر سئوی شما تاثیر می گذارند، از کلمات استفاده شده در متن و محتوا گرفته تا لینک های ورودی به سایت شما از سایر سایت ها، گاهی اوقات اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو سئو نامیده می شود.مهمترین سوالی که کاربران از خود می پرسند این است که دقیقاً تعریف سئو چیست؟ سئو مجموعه ای از فعالیت هایی است که در طراحی سایت، استراتژی محتوا و تولید محتوا انجام می دهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل به دست آوریم و بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت جذب کنیم.مفهوم سئو تنها به موتورهای جستجو مربوط نمی شود بلکه بهینه سازی سایت برای بازدیدکنندگان یکی از عوامل اصلی آن است. در سال های اخیر، سیاست های گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایت ها هماهنگ شده است.تاثیر رفتار کاربر بر سئو در اصفهان  چیست؟

الگوریتم های جدید گوگل به خصوص الگوریتم RankBrain سعی می کند رفتار کاربران را در هنگام جستجو تجزیه و تحلیل کند و نتایج را با توجه به رتبه بندی مشابه بهینه سازی کند. هر بار که کاربر عبارتی را در گوگل جستجو می کند و یک یا چند نتیجه را در پیشنهادات گوگل انتخاب می کند. گوگل به انتخاب کاربران توجه زیادی خواهد کرد. به عنوان مثال، اگر سایتی در نتایج گوگل رتبه پایینی داشته باشد، امابسیاری از کاربران روی آن کلیک می کنند گوگل موقعیت این سایت را بهبود می بخشد.

 

علاوه بر این، زمانی که کاربران در یک سایت برای جستجوی مجدد در گوگل صرف می کنند اهمیت ویژه ای خواهد داشت. از زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود تا زمانی که دوباره همان عبارت یا عبارت را در گوگل جستجو می کند، Dwell Time نامیده می شود. اگر می خواهید بدانید تاثیر رفتار کاربر بر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.